Bloggen 1 år

Ja, man kan knappt tro det men den 23:e maj 2007 lanserade jag denna blogg med dunder och brak och med en entusiasm och tillförsikt som senare skulle slå mig med en rak höger.
Från min lägenhet på väster i Örebro skriver jag: "Det [bloggen] kommer främst handla om min vistelse på Kulturama och min framtida karriär som popartist samt mitt liv i Storstan i övrigt. I augusti flyttar jag till Stockholm och den 27/8 har jag min första dag i skolan. Förhoppningarna är stora och jag kunde inte vara mer motiverad till att påbörja ett nytt kapitel, äntligen!"

Ja, idag kan man ju inte mer än att småle åt mitt positiva sinnelag och hoppfulla sinnesstämning. Jag hade sådana förväntningar! Och visst förändrades saker och ting över en natt, men till det bättre vet i fan. Däremot har jag lärt mig oerhört mycket av den här resan som jag tidigare nämnt, och just det har gjort detta så värt för framtiden. Jag har insett att världen kan vara bra mycket mer smutsig än vad jag hittils upplevt.

Desto bättre har jag lämnat Kulturama nu, och jag kommer inte tillbaka. Någonsin.

Och med en viss dålig smak i munnen efter kretiner och förrädare, fortsätter min jakt på lycka. Vad som händer härnäst, vet ingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0