En fredag

Ikväll var Nille över en sväng på en bit mat samt musicerande i goda vänners lag. Mycket trevligt var det och diverse diskussioner fördes kring en eventuell utgång idag.


En dag ska jag bli lika grym som Nille.

Efter att han åkt begav jag mig mot Fridhemsplan där Jon och hans övriga fagersta-polare satt och krökade. Efter att jag sänkt min öl och fört diverse konversationer med den ene och den andre bestämde jag mig för att dra mig hemåt. Ett mål på McDonald's där man käkat så många gånger, denna gång dock helt allena. He-ha.


Drag var det - mycket bra musik, typ OLA!!

Kommentarer
Postat av: Nille

Ola är fan inte bra=)

2008-03-02 @ 09:39:22
Postat av: Rob

Frissen styrde sig ser jag! har själv dragit av mitt.

2008-03-03 @ 00:33:36
URL: http://roberteriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0